Siste

Ungdommen fikk sin egen buss: –⁠ Utrolig givende å være sjåfør


Onsdag 5. mars gikk den aller første turen med Ándáris bussa / Andreas buss, et nytt transporttilbud for ungdom i kommunen. Målet er å gjøre det enklere for unge å delta på fritidsaktiviteter, og allerede første dag var bussen full av spente passasjerer.


Abonner på NordSalten Avis for å få tilgang til hele saken, og mye mer!

Velg abonnement

55 kr /måned
119 kr /måned
1140 kr /år
2590 kr /år

Velg betalingsmetode

Kort
Les også